Stowarzyszenie Polonii w Stambule

Z przyjemnością informuję że wkrótce odbędzie się spotkanie założycielskie pierwszego stowarzyszenia Polonii w Stambule. Osoby zainteresowane aktywnym udziałem przy tworzeniu stowarzyszenia proszę o kontakt mailowy na adres: poloniastambul@gmail.com . Wszyscy chętni/e zostaną poproszeni o wypełnienie formularza, w którym opiszecie krótko, co chcecie/możecie robić w stowarzyszeniu – pomoże to nam poznać i zebrać nasz potencjał, określić i rozdzielić zadania. Będzie to spotkanie założycielskie, na którym popiszemy statut, wybierzemy i zatwierdzimy zarząd i ramowo omówimy pierwsze przyszłe projekty, zapraszam więc także te osoby, które chciałyby w przyszłości koordynować np. projekty lokalne.

Więcej szczegółów znajdziecie w odpowiedzi na maila.

Pozdrawiam i zapraszam 🙂

Autor: Eyen

Początki mojej etnograficznej przygody sięgają laboratorium etnograficznego na warszawskiej etnologii w ramach którego miałam szansę pojechać na pierwsze badania terenowe do zachodniej Macedonii. Przez kolejne lata byłam zaangażowana w badania dokumentujące relacje społeczne i etniczne na pograniczu macedońsko-albańskim oraz migrację z Macedonii do Włoch. Przez kilkanaście miesięcy mieszkałam w stolicy Macedonii, Skopje, jako stypendystka programu CEEPUS, oraz wolontariuszka programu Młodzież w Działaniu. Równolegle do antropologii ukończyłam magisterskie studia z ochrony środowiska w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i przez rok po obronie pracowałam jako koordynatorka projektu promującego recykling w jednym z Warszawskich stowarzyszeń. W styczniu 2011 dostałam się na studia doktoranckie jako stypendystka programu TUBITAK-BIDEB na uniwersytecie Yeditepe i przeprowadziłam się do Turcji. Moje badania dotyczyły tożsamości muzułmanów z zachodniej Macedonii w kontekście migracji i więzi z Turcją. Od roku 2017 kontynuuję studia na wydziale antropologii Uniwersytetu Oslo.

2 thoughts on “Stowarzyszenie Polonii w Stambule”

Skomentuj

